Notícias:

Você pode assinar cada música com uma vinheta distinta. Para isso coloque a vinheta antes da música e renomeie a mesma assim: "~tempo_em_segundos"

Main Menu

Locucións de humidade e temperatura

Iniciado por Abc123., Agosto 15, 2023, 02:44:17 PM

tópico anterior - próximo tópico

Cristiano

A versão oficial do ZaraRadio tem bugs, eles foram informados várias vezes, mas não se importam com isso, você pode baixar a versão que está aqui na área de Downloads do fórum, foi a última versão enviada pelo desenvolvedor que criou o ZaraRadio, antes dele vender para a Kero System.

Outra opção criada por um brasileiro é o Salamandra Radio
https://github.com/ocarolino/SalamandraRadio/

Inspirado no ZaraRadio está evoluindo bem rápido.

Abc123.

Hola, son Abc123.
Vivo en España (concretamente nunha provincia de Galicia) e uso Zara Radio Free 1.6.2 (a versión que hai na Web Oficial de Zara Studio). Instalei as locucións horarias, configurei os eventos e consigo que me lea a hora, sen embargo, tamén instalei as locucións de humidade e mais a de temperatura, pero non consigo que me lea a humidade e a temperatura porque, non teño nin sei de ningún programa que funcione coa versión gratuita de Zara Radio. Probei uns cantos programas que había pola rede pero ningún funciona, xa que non atopa ningunha localidade nin se molesta en ir. ¿Que podo facer? ¿Que programa debo usar? ¿Como debo configuralo en Zara Radio Free 1.6.2?
Moitas gracias!

SMF spam blocked by CleanTalk